Självläkande



Jag hoppas att det kommer att funka som en sorts fristad för tankarna.
jag har under några års tid alltid skrivit ner tankar, drömmar, och allmänt skit.
En samlingsplats behövdes.
tänkte börja med att lägga in sådant som jag skrivit förr.

En dröm

Den här drömmen hade inte mycket handling utan det var en av de som jag har kontroll i. Jag bestämmer själv vad som ska hända. Det var en underbart frigörande känsla att inse när jag stod i mitt rum i drömmen, att jag kunde bestämma allt. Jag förstorade mitt rum lite, testade att gå runt. Kroppen är lätt och humöret är helt underbart perfekt. Jag testar det jag alltid testar när jag har "kontroll-drömmar" jag blundar, fokuserar, sen lättar jag, flyger. Jag får lyckorus som när man skrattar och ser mig omkring. Sedan samlar jag alla jag tycker om och bara ser på dem, uppskattar dem. Överför allt jag känner för dem. Jag bestämmer för att testa att väcka mig själv. I tron om att ha gjort det ställer jag mig upp, går ut för att ta frisk luft. Det är stilla och ljust och luktar lite regn. När jag rör på mig känner jag att jag fortfarande drömmer men ändå inte. Jag känner att jag sover men vet att jag rör mig i verkligheten runt i rummet. I själ. Jag fokuserar mer, vaknar på riktigt och ser mig om. Det är exakt som jag såg det innan.

En sinnesstämning

splittrad

kluven

när jag manar benen att gå

vacklar de under tankarnas tyngd

splittras och plötsligt så är jag oförmögen att leva här

Så lätt kan det tyckas att bara böja knäna

använda musklerna

böja benen

ta ett steg


nånjävlatextnärjagvartröttpåminnen så jag sjöng

No need for proper silence

when there are words of violence

insults hitting faces

kick

I know you have it

kick

Hand it over

kick

no need for proper silence
when there are words of violence


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0